אודותינו

גביה טרום משפטית - לקבל את מה שמגיע לכם!

האתגר שלנו בהליך גביה טרום משפטית הוא להניע את החייבים לשלם את חובותיהם בהקדם האפשרי. משרדינו נותן מענה לגבייה טרום משפטית וחוסך את הצורך בתשלום דמי פתיחת תיק, הוצאות משרד ואגרות בית משפט. אנו משמשים כמגשרים בין הספק ללקוח ומשתמשים בכלים רבים כחלק מהשיח עם הלקוח במטרה למנוע הליך משפטי תוך הקפדה על חווית גבייה משפטית חיובית, אמפתית ויצירתית. אנו עובדים על בסיס הצלחה בלבד. 

לא גבינו – לא שילמת!

טיפול בהתנגדויות

הפנייה שלנו אל החייבים בהליך גביה טרום משפטית נעשית במקצועיות תוך שימת דגש על פנייה נעימה במטרה לייצר אווירה המעודדת שיתוף פעולה. אנו שופטים כל חייב לכף זכות ונותנים לו הזדמנות לסגור את החוב מבלי להזדקק לכלים משפטיים בתהליך.

יש לנו ידע, מקצועיות וניסיון רב באלפי שיחות גביה טרום משפטית .כאשר אנו נתקלים בהתנגדויות, אנו משתמשים בשילוב של אסטרטגיות להבטחת הצלחת הגבייה. אנו מכירים את כל הסיבות לאי תשלום, התירוצים והטקטיקות לדחיית תשלומים ויודעים מתי מדובר בסרבן סדרתי המחייב שימוש בכלים משפטיים לצורך גבייה.

שקיפות

אנו מאמינים בשקיפות מלאה ומספקים דיווחים שוטפים לנושים לגבי הטיפול שנעשה בתיקים שלו וכן תחזית גבייה עתידית.

חשוב לציין כי בניית מערך גבייה אסטרטגי עשוי להיות ההבדל בין עסק ששורד בקושי או קורס בעצמו לעסק עם משאבי צמיחה. 

למה לעבוד איתנו?

2020 אינה שנה טובה לעסקים. בישראל נסגרים מדי שבוע כ-850 עסקים, בתי המשפט עמוסים בתיקי הוצאה לפועל, פשיטות רגל ,הליכי פירוק וכינוס נכסים. כל אחד מפושטי הרגל האלה יכול להיות הלקוח שלכם והחוב שלו יכול להיות חוב אבוד. 

אז למה מומלץ להעביר את פעילות גביה טרום משפטית שלכם אלינו?

  1. היבט פסיכולוגי – הלקוח מבין שלא מתכוונים לוותר לו על החוב.
  2. מקצועיות – ידע, גישה , ניסיון, יכולת חתירה למגע, שמירה על חווית לקוח.
  3. מבוסס על בסיס הצלחה ואינטרס משותף. לא גבינו – לא שילמת.

 

משרד עורכי דין – דן גנגינה ושות'

תפריט נגישות

Scroll to Top